تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدریانو: به جایی آمدم که به من امپراطور می‌گفتند

کد خبر: ۴۴۶۳۶۹

۱۹۷  بازدید

آدریانو، ستاره برزیلی و سابق اینتر دیشب در ورزشگاه سن سیرو حاضر و مورد تقدیر باشگاه سابق خود قرار گرفت.

ورزش سه: آدریانو شروعی طوفانی در اینتر داشت اما بعد از مدتی به شدت درگیر مسائل حاشیه ای شد و در نهایت و در سال 2009 از این تیم جدا شد.

آدریانو در حاشیه تقدیر دیشب گفت: "بودن در اینجا برای من رویایی بود. مدت ها بود به سن سیرو نیامده بودم و از این اتفاق حس بسیار خوبی داشتم. از بودن در اینجا خوشحالم و میلان را مانند خانه خودم میب دانم. خوشحالم در جایی حضور دارم که روزی به من لقب امپراطور داده بودند.

آدریانو: به جایی آمدم که به من امپراطور می‌گفتند  من می دانم که در قلب هواداران اینتر جای دارم و من همیشه از بازگشت به اینجا و دیدن آنها خوشحال می شوم زیرا تا ابد عاشق اینتر خواهم ماند. زمانی که پا روی چمن جوزپه مه آتزا گذاشتم، روزهایی که بازیکن اینتر بودم را به یاد آوردم و هنوز نمی توانم باور کنم دوباره به سن سیرو آمده ام".



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدریانو: به جایی آمدم که به من امپراطور می‌گفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..