تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپو: رئال در لالیگا باید مراقب بارسا باشد

کد خبر: ۴۴۶۳۶۷

۱۷۳  بازدید

ایوان کمپو، مدافع سابق رئال مادرید معتقد است که گلزنی های رئال در دقایق پایانی و برگرداندن نتیجه نشان می‌دهد که سپیدپوشان باید خطر بارسا را جدی بگیرند.

ورزش سه: تیم استثنایی زیدان با 37 بازی بدون شکست و با یک بازی کمتر نسبت به بارسا، با 3 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ است. سرجیو راموس در 1 ماه گذشته ، دو بار رئال را از شکست در وقت‌های تلف شده نجات داد و بازی را عوض کرد. حال کمپو معتقد است که همین موضوع نشان می‌دهد رئال باید مراقب بارسا باشد.

او گفت:" ما هنوز در ماه دسامبر هستیم و 5 ماه مانده است. بدترین بخش، دره ژانویه است که بسیار دشوار است و همینطور اواخر فصل که در آن باید در  کوپا دل ری و چمپیونزلیگ نیز شرکت داشت و دوره بسیار دشواری خواهد بود

. آیا بارسا می‌تواند به رئال برسد؟ بله البته. وقتی بارسا صدرنشین بوده ، رئال توانسته به آنها برسد و چه کسی در نهایت برنده بوده؟ رئال مادرید. هنوز مسیری طولانی تا پایان لیگ باقی مانده و مشخص نیست رئال قهرمان می‌شود یا نه."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپو: رئال در لالیگا باید مراقب بارسا باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..