تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکان از وخامت حال ملکه بریتانیا و جمع شدن خانواده اش دور او خبر می دهند

ملکه الیزابت دوم در اقامتگاهش در اسکاتلند «تحت نظارت پزشکی» قرار دارد پس از آنکه پزشکان نسبت به سلامتی او اظهار نگرانی کردند. این اتفاق تنها یک روز پس از آن رخ می دهد که ملکه ۹۶ ساله از حضور در یک نشست مجازی انصراف داد پس از اینکه پزشکان به او توصیه کردند استراحت کنند. امروز نیز کاخ باکینگهام در بیانیه ای در مورد سلامتی ملکه بریتانیا گفته است: «بعد از ارزیابی های بیشتر در صبح امروز، پزشکان ملکه نگران سلامت علیاحضرت شدند و توصیه کردند که وی تحت نظارت پزشکی باقی بماند. ملکه در بالمورال باقی مانده و در آرامش قرار دارد». شاهزاده چارلز و کامیلا روز پنج شنبه کنار ملکه بودند در حالی که شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون در راه رفتن به عمارت اسکاتلند ملکه بودند.

وخامت حال ملکه بریتانیا توسط پزشکان تایید شد

نخست وزیر لیز تراس نیز با توییتی به مسئله سلامت ملکه واکنش نشان داده و نوشته است: «تمام کشور به شدت از خبری که ظهر از کاخ باکینگهام آمد نگران شده اند. فکر من و فکر مردم سراسر بریتانیای ما در این لحظات با علیاحضرت ملکه و خانواده او هستند». روز سه شنبه بود که تراس در کاخ بالمورال با ملکه دیدار کرد تا به طور رسمی مامور تشکیل کابینه برای دولت جدید بریتانیا شود. این اولین باری بود که مراسم تنفیذ نخست وزیری توسط ملکه در کاخ بالمورال و نه در اقامتگاه رسمی ملکه در کاخ باکینگهام صورت می گرفت زیرا ملکه در طول تابستان به خاطر مشکلات مداوم در نقل و انتقال و سفر، به اقامتگاه تابستانه خود رفته و همانجا مانده بود.

وخامت حال ملکه بریتانیا توسط پزشکان تایید شد

نگرانی پزشکان و سفر اکثر اعضای خاندان سلطنتی به کاخ بالمورال نشان از وخامت حال ملکه بریتانیا دارند و باید هر لحظه منتظر شنیدن خبر مرگ ملکه بریتانیا بود. ملکه الیزابت دوم بیش از ۷۰ سال سلطنت کرده و طولانی ترین دوران سلطنت در تاریخ بریتانیا را به خود اختصاص داده است. در طول دوران رهبری ملکه الیزابت دوم بر بریتانیا، ۱۵ نخست وزیر آمده اند و رفته اند در حالی که اولین نخست وزیر او در سال ۱۹۵۲ وینستون چرچیل بود. در صورت مرگ ملکه الیزابت، پسر ۷۳ ساله اش شاهزاده چارلز جای او را در رأس خاندان سلطنتی گرفته و پادشاه جدید بریتانیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پایانی برای یک ملکه؛ مروری بر نحوه عزاداری، روند انتقال قدرت و آینده انگلستان پس از مرگ ملکه الیزابت دوم

۲۵ حقیقت باور نکردنی در مورد ملکه الیزابت دوم که احتمالا نمی دانستید

ملکه الیزابت به رتبه دوم طولانی ترین دوران سلطنت در تاریخ مدرن صعود کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکان از وخامت حال ملکه بریتانیا و جمع شدن خانواده اش دور او خبر می دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..