تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشت قرمز باز هم گران شد!

به گزارش افکارنیوز،

علی اصغر ملکی دلایل نوسانات قیمت گوشت را بدین شرح اعلام کرد و افزود: فصل سرما و کبمود دام  با نزدیک شدن به ایام پایان سال و قاچاق دام به سبب نوسانات نرخ ارز افزایش قیمت گوشت را رقم زد.

کمبود دام بهانه ای برای گران فروشی است

منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده نیز در همین راستا اظهار داشت: امروز نرخ فروش هر کیلو دام زنده نقدی 12 هزار و 500 تا 13 هزار تومان و نسیه و چک های مدت دار14 تا 15 هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به نرخ دام زنده، قیمت منطقی هر کیلو گوشت برای مصرف کننده 30 هزار تومان تمام می شود و این درحالی است که به سبب اشکالات سیستم توزیع با قیمت هایی بالاتر از آن به دست مصرف کنندگان می رسد.

پوریان با اشاره به اینکه کمبود دام درمیادین تنها بهانه ای برای گران فروشی است، تصریح کرد: با توجه به فروانی دام در دامداری ها مشکلی در این حیث وجود ندارد و تنها اشکالات توزیع لاشه از سوی اتحادیه گوشت گوسفندی و وجود دلالان عامل اصلی گران فروشی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشت قرمز باز هم گران شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..