تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهمیه سوخت خودروها تا ۹ ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود

ساعت: 12:39 منتشر شده در مورخ: 1401/06/17 شناسه خبر: 1896023

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: رانندگانی که کارت سوخت خود‌رو با تاخیر دو ماهه صادر به دستشان می‌رسد نگران نباشند چراکه سهمیه سوخت خودروهای شخصی تا ۹ ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کارت‌های سوخت به دو دسته ناوگان عمومی و شخصی تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: کارت سوخت خودروهای عمومی در مدت یک ماه صادر شده و به دست مالک می‌رسد.

وی با بیان اینکه مشکلی در خصوص اختصاص سهمیه بنزین ماهانه خودرو ها وجود ندارد و این سهمیه ماهانه در کارت‌ سوخت شارژ می‌شود، گفت: در صدور کارت سوخت خودرو‌های عمومی مشکلی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه در طول ماه‌های اخیر با تعدد درخواست‌های کارت سوخت شخصی مواجه شدیم، گفت: همین امر باعث شد تا کارت‌های سوخت گاها با تاخیر دو ماه یا بیشتر به دست مالکان خودرو برسد.

وی بیان کرد: اگر به هر دلیلی صدور کارت سوخت به تعویق بیفتد رانندگان نباید نگران حذف سهمیه سوخت از کارت باشند چراکه سهمیه سوخت تا ۹ ماه در کارت ذخیره شده و بعد از دریافت کارت قابل استفاده است.

حبیبی عنوان کرد: به کلیه جایگاه‌داران استان مخصوصا جایگاه‌های درون شهری کارت آزاد به اندازه کافی داده شده و تذکرات لازم نیز ارائه شده است. بنابراین جایگاه داران موظف هستند برای افرادی که فاقد کارت سوخت شخصی هستند سوخت به نرخ ۳ هزار تومان با کارات آزاد ارائه دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهمیه سوخت خودروها تا ۹ ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..