تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان کل کشور: حکم اعدام بابک زنجانی قطعی شده و بعید است که تخفیف یابد

کد خبر: ۴۴۶۳۸۰

۷۲  بازدید

دادستان کل کشور گفت: حکم اعدام بابک زنجانی در در دیوان عالی کشور نهایی و قطعی شده و بعید است که این حکم تخفیف یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور درباره وضعیت حکم "بابک زنجانی" گفت: حکم اعدام بابک زنجانی قطعی شده اما مهم است وضعیت بدهی های او هم مشخص شود. بدین ترتیب مهم تر از اعدام زنجانی مشخص شدن وضعیت بدهی های اوست.
 
وی افزود: بدهی نامبرده رقم هنگفتی است، همه مردم در آن سهم دارند لذا احقاق حقوق همه مردم با تسویه دیون وی لازم است.
 
دادستان کل کشور همچنین به این سوال که آیا ممکن است "بابک زنجانی" با تسویه دیونش از مجازات اعدام رهایی یابد، اظهار داشت: این حکم در دیوان عالی کشور نهایی و قطعی شده و بعید است تخفیف یابد.
 
دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا دولت در پرونده حقوق های نجومی با قوه قضاییه همکاری داشته است، خاطر نشان کرد: طبق گفته‌های سخنگوی قوه قضاییه، دولت تاکنون گزارشی در این مورد به قوه قضاییه ارسال نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان کل کشور: حکم اعدام بابک زنجانی قطعی شده و بعید است که تخفیف یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..