تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به حملات برلین و ترکیه

فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌‌جمهور منتخب آمریکا روز چهارشنبه (دیروز) اعلام کرد که حمله مرگبار یک کامیون به یک بازار کریسمس در برلین و کشته شدن دستکم 12 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر در واقع توجیه و مهر تأییدی بر پیشنهاد وی مبنی بر ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا می‌باشد.

روزنامه آمریکایی نیویور‌ک‌تایمز گزارش کرد، ترامپ به خبرنگاران درباره این حمله روز دوشنبه که عامل آن یک فرد تونسی بوده است، گفت: «شما طرح‌های مرا می‌دانید.از همان اول معلوم بود که حق با من بود و صد در صد من درست می‌گفتم».

طبق این گزارش، مشخص نیست که آیا ترامپ خواستار جلوگیری از ورود تمامی مسلمانان به آمریکا است یا اینکه فقط می‌خواهد مانع از ورود مسلمانانی شود که از کشورهایی با تاریخچه افراط‌گرایی قصد ورود به آمریکا را دارند.

«جیسون میلر» مدیر ارتباطات در دولت انتقالی آمریکا در اینباره می‌گوید: «ترامپ به وضوح اعلام کرد که قصد دارد مجوز آنهایی را به حالت تعلیق درآورد که از کشورهایی با نرخ بالای تروریسم می‌آیند و روند بازرسی شدیدی را برای آنهایی که قصد ورود به آمریکا را دارند، به کار برد تا از این طریق از جان مردم آمریکا محافظت شود».

طبق گزارش نیویورک‌تایمز، موضع ترامپ در خصوص ممانعت از ورود مهاجران مسلمان به آمریکا از دسامبر 2015 تاکنون بسیار متعادل‌تر شده است به طوریکه در ابتدا خواستار جلوگیری از ورود تمامی مسلمانان به آمریکا شده بود و سپس تأکید کرد تنها از ورود آن دسته از مسلمانانی که از کشورهایی با پیشینه فعالیت‌های تروریستی می‌آیند جلوگیری می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به حملات برلین و ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..