تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۴۶۰۰ زائر به مرز مهران اعزام‌ شدند

ساعت: 13:47 منتشر شده در مورخ: 1401/06/16 شناسه خبر: 1895846

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اعزام زائران حسینی به مرز مهران از زنجان، گفت: بیش از ۴۶۶۱ نفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی استان زنجان به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعزام زائران حسینی به مرز مهران از زنجان، اظهار کرد: از یکم شهریور تا به امروز بیش از 4661 نفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی استان زنجان به مرز مهران اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه نمایندگان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در تمامی پایانه‌های مسافربری استان حضور دارند تا مشکلات زائران و مسافران را حل کنند، تأکید کرد: اگر شرکت‌های مسافربری گران‌فروشی کند و یا هزینه‌های اضافی دریافت شده را به شهروندان برنمی‌گرداند شهروندان می‌توانند به نمایندگان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان که در پایانه‌های مسافربری حضور دارند شکایت کنند.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: اگر شرکت‌های مسافربری هزینه‌های اضافی را به شهروندان برنگردانند به تعزیرات حکومتی جهت برخورد معرفی می‌شوند و اداره کل راهداری پول اضافی شهروندان را از شرکت‌ها پس می‌گیرد.

وی با اشاره به قیمت بلیت‌های اتوبوس از زنجان تا مهران، خاطرنشان کرد: قیمت بلیت اتوبوس‌های وی آی پی ۲۵ نفرِه 455 هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره 380 هزار تومان، اتوبوس‌های ۴۴ نفره 310 هزارتویمان مصوب شده است و تمامی شرکت‌های مسافربری ملزم به رعایت این قیمت‌ها هستند.

سلمانیان ادامه داد: قیمت‌های مصوب به‌صورت بنر و پارچه نوشته و در پایانه‌های مسافربری نصب‌شده است تا تمامی شهروندان از قیمت بلیت‌ها مطلع باشند تا امکان گران‌فروشی شرکت‌های مسافربری وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۴۶۰۰ زائر به مرز مهران اعزام‌ شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..