تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در زنجان برگزار می‌شود

ساعت: 13:45 منتشر شده در مورخ: 1401/06/16 شناسه خبر: 1895845

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امکان حضور بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده‌روی نجف تا کربلا وجود ندارد، گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به ابعاد فرهنگی و تبلیغی اربعین و عدم امکان حضور بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده‌روی نجف تا کربلا، مراسم پیاده‌روی جاماندگان مثل سال‌های قبل، امسال نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این امر برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرارگرفته تا این ایام با شور هر چه تمام‌تر و با حضور حداکثری مردم بزرگ داشته شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم مراسم پیاده‌روی امسال اربعین در کشور عراق با حضور پرتعداد و پرشور هم‌وطنان برگزار شود.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان زنجان با بیان اینکه راه‌اندازی و ساماندهی موکب‌های حسینی و ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان زنجان را ازجمله اقداماتی است که در دستور کار است، عنوان کرد: سعی داریم در این موکب‌ها فضای خوبی را برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین ایجاد کنیم.

 وی در ادامه اظهار کرد: این برنامه با محوریت و مشارکت مردم و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود و همچنین برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم آخر ماه صفر برنامه‌ریزی‌های خوبی در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: اجتماع جاماندگان اربعین با همکاری هیئت مذهبی و سازمان‌ها و ادارات مختلف، از ساعت 8 صبح روز اربعین حسینی الی 8 شب شنبه 26 شهریور از جاده گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در زنجان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..