تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۴ هزار نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند/ زائران ثبت نام کننده در سامانه سماح تسهیلات می‌گیرند

ساعت: 12:55 منتشر شده در مورخ: 1401/06/16 شناسه خبر: 1895832

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت‌: آمار ثبت نام زائران زیارت اربعین استان زنجان در سامانه سماح به مرز ۳۴ هزار نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آمار ثبت نام زائرین استان زنجان در سامانه سماح به مرز ۳۴ هزار نفر رسید.

وی با بیان اینکه بهره مندی از خدمات بیمه و همچنین تسهیلات ۳ میلیون تومانی قرض‌الحسنه سفر از مزایای ثبت نام زائرین در سامانه سماح است، گفت: با توجه به ازدحام عاشقان زیارت اربعین در مرزها، ضرورت دارد زائرین با حفظ آرامش و شکیبایی تشریفات خروج از کشور و نهر کردن گذرنامه را انجام دهند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت افزود: با توجه به گرمای هوا، زائرین محترم آب نوشیدنی کافی بهمراه داشته باشند و از کلاه و عینک آفتابی استفاده نمایند.

وی با تاکید بر اینکه زائران در مرزها و مبادی خروجی با حوصله و بردباری، در صفوف گذرنامه منتظر بمانند و عجله نداشته باشند، گفت: حفظ آرامش باعث القای آرامش به دیگران هم خواهد شد. با این حال نیروهای انتظامی و مرزبانی بصورت شبانه روزی برای تسهیل تردد زائران تلاش می‌کنند بنابراین لازم است به توصیه‌های عوامل نیروی انتظامی توجه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۴ هزار نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند/ زائران ثبت نام کننده در سامانه سماح تسهیلات می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..