تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید اجازه دهیم یاد شهدا از خاطر مردم پاک شود

نباید اجازه دهیم یاد شهدا از خاطره مردم پاک شود، دشمن نقطه ثقل خودش را در این نقطه معطوف کرده و در جنگ سخت و جنگ نرم بر آن تکیه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) صبح امروز در یادواره شهدای اطلاعات عملیات نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یادواره‌ای را برگزار می‌کنیم برای سرداران و 450 شهید اطلاعات عملیات که برای حفظ امنیت و کشورمان مظلومانه به شهادت رسیدند.

سردار جواد استکی افزود: اگر شهدا نیستند، روح آن‌ها در کنار هم‌رزمان و خانواده‌های آن‌ها وجود دارد و ما به آن‌ها می‌گویم که شرمنده‌ایم و فقط یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داشته‌ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) ادامه داد: نباید اجازه دهیم یاد شهدا از خاطر مردم پاک شود، دشمن نقطه ثقل خودش را در این نقطه معطوف کرده و در جنگ سخت و جنگ نرم بر آن تکیه دارد.

استکی با بیان این که صحنه‌های عاشورایی دفاع مقدس را پیر و جوان و از همه اقشار مختلف رقم زدند و جوانان ما پشت رهبری ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: جوانانی که در جبهه اطلاعات عملیات جنگیدند، متفاوت بودند و امروز تلاش خودمان را انجام دادیم تا بتوانیم یاد آن‌ها را گرامی بداریم.

وی در خصوص برگزاری در یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات عملیات سپاه استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: این یادواره از یک سال پیش آغاز شد و مسؤولان ما در این سه استان به سراغ خانواده شهدا رفتند و امروز شاهد رونمایی از 38 کتاب در مورد این شهدا خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با بیان این که اطلاعات عملیات ما با تمام دنیا متفاوت است همان‌طور که جنگ ما متفاوت بود، عنوان کرد: در چهار سال گذشته 19 جلد کتاب تدوین کردیم که اثر ماندگار خواهد بود.

استکی در پایان اذعان داشت: آیت‌الله مظاهری به همه عزیزان سلام رساندند اما به علت کسالت به این جلسه نیامدند؛ معتقدیم هر کاری که به نام و به یاد شهدا شروع کنیم، خودشان کمک می‌کنند و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را با پشتیبانی از رهبر انقلاب ادامه دهیم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید اجازه دهیم یاد شهدا از خاطر مردم پاک شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..