تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Photo Editor Pro – Polish 1.425.133 – ویرایشگر تصویر همه کاره و کامل پولیش!

[Photo Editor Pro – Polish v1.425.133 [Pro – اپلیکیشن ویرایش تصویر همه کاره و کامل اندروید
نسخه حرفه ای برنامه به ارزش 15.99 دلار
پیشنهاد ویژه

داشتن یک نرم افزار ویرایش تصویر پرامکانات، یکی از نیاز های اصلی کاربران دستگاه های هوشمند می باشد که به آن ها کمک می کند به آسانی هر چه تمام تر در هر زمانی تغییرات دلخواه خود را بروی عکس های شان اعمال کنند!  سایت فارسروید به عنوان برترین وبسایت اندرویدی فارسی زبان تا کنون اپ های متنوعی را در این زمینه معرفی کرده است که در این پست نیز قصد داریم شما را با یک نرم افزار جدید و کم نظیر آشنا کنیم. Photo Editor Pro – Polish عنوان یک اپلیکیشن ویرایش تصویر همه کاره و کامل اندروید می باشد که توسط InShot Inc منتشر شده است. این برنامه با ارائه ویژگی هایی غنی کمک می کند تا به آسانی هر چه تمام تر تغییرات دلخواه تان را برروی تصاویر موجود در گالری اعمال کنید و جلوه هایی خاص را به آن ها ببخشید. گزینه های ویرایشی متعددی در اختیار کاربران قرار دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به ایجاد تغییرات در رنگ و یا کنتراست اشاره نمود. قسمت های دلخواه تان را برش دهید و متن هایی زیبا با مجموعه ای از فونت های متنوع را بر روی آن بیفزایید. علاوه بر این چندین گزینه گوناگون در لیست امکانات به چشم می خورد که بهره مندی از آن ها اجازه می دهد تا تغییراتی خاص را در بدن و یا صورت تان اضافه نمایید؛ برای زیبا سازی هر چه بیشتر تصویر صورت خود را بکشید، پاهای تان را لاغر تر و قدتان را بلند تر نمایید! علاوه بر این مجموعه قاب های موجود تجربه ای جدید را در زمینه ساخت کلاژ های حرفه ای در اختیارتان قرار می دهند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photo Editor Pro – Polish اندروید :

مجموعه ای از گزینه های گوناگون برای ایجاد تغییرات دلخواه در تصاویر خود تنظیم رنگ، کنتراست، تعادل نور سفید و … ده ها افکت جذاب برای افزایش زیبایی عکس هایتان توانایی ترکیب دو تصویر با یکدیگر ساخت کلاژ های حرفه ای و زیبا با مجموعه ای از قاب ها حالت بلور برای تار کردن قسمت های دلخواهتان مجموعه ای از گزینه ها برای ایجاد تغییرات در اندامتان! قرار دادن استیکر بر روی عکس ها و یا نوشتن متن بر روی آن ها پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

اپلیکیشن Photo Editor Pro – Polish با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توانسته است با بیش از ده میلیون دانلود امتیاز 4.9 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی در دسترس اند .

Photo Editor Pro

تغییرات نسخه 1.425.133 Template: make your picture an eye-popping work of art with exclusive templates. Arrow Brush: magic brush photo drawing to mark your stuff on a photo. UI Optimized: better UI interface surfing experience to release your unlimited inspiration.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Photo Editor Pro – Polish 1.425.133 – ویرایشگر تصویر همه کاره و کامل پولیش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..