تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت ایران ترانسفو سبد تولیدات را متنوع‌تر کند

ساعت: 09:11 منتشر شده در مورخ: 1401/06/16 شناسه خبر: 1895712

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما به وجود ترانسفو و این صنعت در استان افتخار می‌کنیم، گفت: آنچیزی که از ترانسفو انتظار داریم این است که سبد محصولات را متنوع‌تر کند، این تنوع سبد خروجی قطعا در مقابله با تحریم اثر گذار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی امروز، در روند بازدید وزیر کشور از شرکت ایران ترانسفو، اظهار داشت: ترانسفو پیشانی صنعت استان زنجان است. در این استان دو صنعت ایران ترانسفو و پارس‌سویچ دارای آوازه بلندی هستند.

وی افزود: ما به وجود ترانسفو و این صنعت در استان افتخار می‌کنیم، اما آنچیزی که از ترانسفو انتظار داریم این است که سبد محصولات را متنوع‌تر کند، این تنوع سبد خروجی قطعا در مقابله با تحریم اثر گذار خواهد بود.

استاندار زنجان گفت: انتظار داریم که ترانسفو دست صنایع دانش‌بنیان ها را بگیرد یا اینکه خود اقدام به تولید کند و یا اینکه به عنوان شتابدهنده به سایر شرکت‌ها عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید حتی به سمت تولید دستگاه‌ها رفت، عنوان کرد: انتظار داریم بزرگی و بلوغ ترانسفو به سمت صنایع دیگر سر ریز شود. با این حال امیدواریم این شرکت به عنوان شتابدهنده برای شرکت‌های دیگر عمل کند.

افشارچی با بیان اینکه ۳۷ درصد اقتصاد استان وابسته به بخش صنعت است، تصریح کرد: ۱۵ درصد اقتصاد استان وابسته به کشاورزی و ۱۰ درصد وابسته به خدمات است.

وی با بیان اینکه صنایع ریلی، فولادی، نساجی و صنایع دیگر همچون مقوا در استان مستقر است، گفت: امسال برای نخستین بار یک کارخانه استان زنجان در یک مناقصه شرکت داشت تا بتواند تمام مقوای کتب درسی کشور را تامین کند و در این مناقصه برنده شد بنابراین مقرر است تا تمام مقوای مورد نیاز کشور امسال بدون وابستگی به خارج در کشور و استان زنجان تامین شود.

استاندار زنجان از تدوین و بروزآوری اطلس سرمایه گذاری این استان تا پایان امسال خبر داد و افزود: این اطلس سرمایه گذاری شامل معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های استان و همچنین اولویت های مورد نظر در سرمایه گذاری ها در مناطق مختلف است  و امیدواریم مجموعه این اقدامات ما را در رسیدن به هدف گذاری رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی کمک کند.

وی یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده گشایش‌های خوبی در استان انجام شده است و با پیگیری‌ها این گشایش‌ها بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت ایران ترانسفو سبد تولیدات را متنوع‌تر کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..