تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و شتابدهندگی در کشور وجود دارد

ساعت: 09:11 منتشر شده در مورخ: 1401/06/16 شناسه خبر: 1895714

وزیر کشور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و شتابدهندگی در کشور وجود دارد و در عمل نیز این امر ثابت شده است، گفت: باید هدف‌های بلندی ترسیم شده و دنبال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; احمد وحیدی امروز در روند بازدید از کارخانه ایران ترانسفو زنجان و در جشن اشتغال ۳۶۰ نفر از نیروهایی که جدیدا جذب این شرکت شده‌اند، اظهار داشت: دنیای صنعت بدون انرژی معنا ندارد، حتی حیات امروز ما بدون انرژی امکان پذیر نیست. انرژی نیز بدون انتقال فایده‌ای ندارد. لذا کار به لحاظ ارزشی بسیار مهم است و مربوط به زندگی صنعتی و روزانه مردم است.

وی با بیان اینکه ارزش کار‌ها دو نوع ذاتی و اکتسابی است، افزود: در چنین مجموعه مهمی صاحب حرف باشید مهم است گاهی می توان ابتدا و گاهی انتهای صف بود اما مهم این است که در ابتدای صف باشید.

وزیر کشور گفت: مسئله بعدی این است که تولیدات باید به نحوی باشد که شتابدهنده و توسعه دهندگی ایجاد کند و این شرکت در این راستا نیز موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید تولیدات و توسعه صنعتی در کل کشور ایجاد شود، بیان کرد: باید با تولیدات به عنوان افتخار ملی در سطح کشور و بین‌المللی بود.

وحیدی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد و در عمل نیز این امر ثابت شده است، یادآور شد: باید هدف‌های بلندی ترسیم شده و دنبال شود. گاها یک صنعت و یک کارگرد از نظر جهانی می‌تواند برند باشد و کشور ما این ظرفیت را دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر صنایع در سطح کشور و جهان برند شود، بسیار حایز اهمیت خواهد بود و کشندگی خواهد داشت، ابراز داشت: باید اسم و نام ایران در کل جهان بدرخشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و شتابدهندگی در کشور وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..