تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید به دنبال کورتوا

کد خبر: ۴۴۶۲۹۱

۱۸۳  بازدید

باشگاه رئال مادرید پس از کاهش محکومیت خود توسط فیفا، در نظر دارد دروازه‌بان چلسی را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: تیبو کورتوا دروازه‌بان 24 ساله تیم فوتبال باشگاه چلسی انگلیس از رئال مادرید پیشنهاد 38 میلیون یورویی دریافت کرده و طرف مادریدی قصد دارد با توجه به کاهش محرومیتش توسط فیفا در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی، او را به خدمت بگیرد.

به این ترتیب بعد از کاهش مجازات فیفا، تیبو کورتوا اولین معامله رئال مادرید در تابستان آینده خواهد بود. کورتوا البته هفته گذشته از اراده خود برای تمدید قرارداد با چلسی سخن گفته اما باشگاه مذکور مقابل پیشنهاد وسوسه کننده رئال مادرید مجبور به تصمیم‌گیری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید به دنبال کورتوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..