تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت خانواده‌های اصفهانی در صرفه‌جویی/ جذابیت‌های مسابقه «خانه ما»

رقابت خانواده‌های اصفهانی در صرفه‌جویی/ جذابیت‌های مسابقه «خانه ما»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سری دوم مستند مسابقه «خانه ما» روز جمعه از شبکه نسیم آغاز می‌شود.

این مستند مسابقه که بخش نخست آن، سال گذشته پخش شد، در سری جدید خود به سراغ خانواده‌های اصفهانی رفته است و آنها را در یک مسابقه واقعی در مواجهه با چالش‌های اقتصادی زندگی به رقابت کشانده است که همین مسأله، به علت سبک مصرف اقتصادی صرفه‌جویانه خانوارهای اصفهانی، جذابیت خاصی را به این قسمت از مسابقه افزوده است.

«خانه ما» یک مستند مسابقه خانوادگی است که در آن شرکت کنندگان با دریافت مبلغ مشخصی به عنوان حساب مسابقه، باید بتوانند هزینه‌های خانواده خود را به صورت صرفه جویان مدیریت کنند. هر خانواده‌ای که بتواند کمترین هزینه را در چالش‌های در نظر گرفته شده رقابت مصرف کند، برنده نهایی محسوب شده و 100 برابر مبلغ باقی مانده خود را به عنوان جایزه دریافت می‌کند.

در سری اول مستند مسابقه «خانه ما» رقابت سه خانواده چهار نفری را شاهد بودیم که در سری دوم با پنج نفره شدن خانواده‌ها، جذابیت رقابت و چالش های شرکت کنندگان دوچندان شده است.

فیلمبرداری این سری از «خانه ما»، مرداد ماه امسال به مدت 35 روز در اصفهان ضبط شده بود و پس از اتمام فرآیند تدوین و صدا گذاری، برای پخش از شبکه نسیم آماده شده است.

مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی مشترک حسام اسلامی و علی رمضان در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است و از روز جمعه سوم دی پخش آن از شبکه نسیم آغاز می‌شود.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت خانواده‌های اصفهانی در صرفه‌جویی/ جذابیت‌های مسابقه «خانه ما»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..