تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل حمایت مهناز افشار از «شهرزاد»: عشق را به ما یادآوری کرد

دلیل حمایت مهناز افشار از «شهرزاد»: عشق را به ما یادآوری کرد

فرهنگ > سینما - در ادامه حمایت جمعی از هنرمندان از مجموعه «شهرزاد»، مهناز افشار هم در این‌باره اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «شهرزاد» که این روزها فصل دوم آن در حال فیلمبرداری است، با حاشیه‌های و بحث‌های فراوانی روبرو شده است. در مقابله با مخالفت‌هایی که با ساخت این سریال می‌شود، جمعی از هنرمندان هم حمایت خود را از «شهرزاد» اعلام کرده‌اند.

مهناز افشار، بازیگر سینما هم به‌تازگی درباره مجموعه «شهرزاد» اظهار نظر و از این سریال، کارگردان و بازیگران آن حمایت کرده است.

مهناز افشار در این باره گفته است: «جزو هواداران «شهرزاد» هستم و باید از آقای فتحی و عوامل این مجموعه حمایت کنیم، زیرا که عشق را به ما یادآوری کردند.»

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل حمایت مهناز افشار از «شهرزاد»: عشق را به ما یادآوری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..