تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه وام ضروری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از ارائه وام ضروری به دانشجویان از طریق همکاری با صندوق رفاه دانشجویی خبر داد.

قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگی اظهار داشت:یکی از اقدامات مفید برای دانشجویان ارائه وام ضروری به آن ها است که این وام با همکاری دانشگاه فرهنگیان و  صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان متقاضی پرداخت می شود.لازم به ذکر است دانشجویان می توانند در نیمه دوم هر ماه  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود:یکی دیگر از فعالیت های دانشگاه فرهنگیان در حوزه معاونت دانشجویی صدور کارت های دانشجویی چند منظوره از طریق خود استان ها است وهردانشجو می تواند از طریق استان خود این کارت را دریافت کند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در ادامه گفت: ارائه مواد غذایی ماندگار و تنوع آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در این خصوص به شرایط فصلی ،ظرفیت اعتبار دانشجویان و کمیت و کیفیت توجه ویژه ای می شود.

قنبری با اشاره به نصب گیت تردد در خوابگاه های دانشجویی اضافه کرد:آیین نامه سکونت و تردد سراهای دانشجویی در همه استان ها در حال اجرا است تا دانشجویان بتوانند به صورت الکترونیکی ورود  و خروج خود را ثبت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه وام ضروری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..