تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز هم تصویب قطعنامه ضدسوری!

به گزارش افکارنیوز،

«بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد ضمن انتقاد شدید از قطر و لیختن اشتاین دو کشور ارائه کننده پیش نویس این قطعنامه، اقدام مذکور را غیرقانونی، غیرشفاف و ناسالم برشمرد.

وی در جریان جلسه مجمع عمومی سازمان ملل افزود که مفاد این پیش نویس حاوی «نفاقی بزرگ» است و با توجه به اینکه این موضوع تحت مسئولیت شورای امنیت قرار دارد مجمع عمومی از صلاحیت ایجاد چنین ساز و کارهایی برخوردار نیست.

نماینده سوریه در سازمان ملل تصویب این ساز و کار را دخالت آشکار در امور یک عضو سازمان ملل متحد (سوریه) برشمرد و نسبت به این اقدام که می تواند به تلاش های دولت سوریه در زمینه مصالحه ملی ضربه بزند، هشدار داد.

وی با بیان اینکه این اقدام تهدید مستقیم دورنمای حل سیاسی بحران سوریه بشمار می رود قطعنامه مذکور را منعکس کننده نیات پنهان ارائه کنندگان آن دانست.

الجعفری افزود که تنظیم کنندگان این پیش نویس سخن گفتن از تروریسمی را که سوریه در معرض آن قرار دارد نادیده گرفته اند و حامیان آن خودشان حامی اصلی تروریسم در سوریه هستند.

وی همچنین تصریح کرد که نتیجه سیاست های اشتباه برخی کشورها این است که تروریسم به قلب کشورهای اروپایی رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز هم تصویب قطعنامه ضدسوری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..