تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خاتون» و «افسانه آرش» در شبکه جام جم

کد خبر: ۴۴۶۲۳۹

۴۳  بازدید

سریال «خاتون» از شنبه ۴ دی در شبکه جهانی جام جم به روی آنتن می رود.

روزنامه بانی فیلم: سریال «خاتون» از شنبه ۴ دی در شبکه جهانی جام جم به روی آنتن می رود.

«خاتون» و «افسانه آرش» در شبکه جام جم

سریال کمدی اجتماعی «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم در۲۷ قسمت تهیه شده است و مریم امیرجلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، مونافرجاد، مارال فرجاد، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، محمد فیلی و مهران غفوریان در این سریال به ایفای نقش می پردازند. خاتون داستان شخصیتی به همین نام است که دامادهایش او را تشویق می کنند تا خانه قدیمی اش را خراب کند و به جای آن ساختمانی سه طبقه بسازد تا دامادها هم صاحب خانه شوند. دامادها طبقه مربوط به خودشان را تمام می کنند ولی طبقه خاتون درمیان دعوای همیشگی باجناقها نیمه کاره می ماند. خاتون که قصد داشت آن ها را خانه دار کند، حالا خودش بی خانه می شود. برخوردها و دعواها سبب می شود که او بی خبر خانه دخترها را ترک کند. غیبت خاتون همزمان می شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می‌کند برای ادای دین چند میلیاردی باید با خاتون ملاقات کند … این مجموعه هر هفته روزهای شنبه ، سه شنبه و پنج شنبه ساعت ۲۳:۴۰ به وقت تهران و تکرار آن ۰۷:۴۰ و  ۱۷:۴۰ روز بعد از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

انیمیشن «افسانه آرش» یکشنبه ۵ دی از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی جام جم؛ انیمیشن«افسانه آرش» به کارگردانی علیرضا کاویان راد و نویسندگی محمد رضا یوسفی در مرکز پویا نمایی صبا ساخته شده است. داستان این انیمیشن در مورد آرش است که در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد وخورشید بزرگ می‌شود و از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه­‌های گوناگون به اثبات می­‌رساند. پادشاه افراسیاب، پادشاه توران، مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وا می­‌گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می‌رود و بر تنه درخت گردویی می‌نشیند و…

انیمیشن «افسانه آرش»یکشنبه  ۵ دی درساعت ۱۸:۱۰به وقت تهران از شبکه جهانی جام  جم پخش می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خاتون» و «افسانه آرش» در شبکه جام جم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..