تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسان سازی حقوق مستمری بگیران نقطه عطف برنامه ششم توسعه است

پنجشنبه، 2 دی 1395 ساعت 09:162016-12-22سياسي

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر تعیین تکلیف بدهی دولت و همسان سازی حقوق مستمری بگیران نقطه عطف برنامه ششم توسعه است.

- مهدی نیک سیرت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل "اظهار داشت : براساس ماده 13 مصوب کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تکلیف بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که بدون تردید تصویب این ماده و پرداخت بدهی های دولت به سازمان در روند ارائه خدمات به بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تبصره 2 این ماده مبنی برممنوعیت ایجاد تعهد جدید برای سازمان تامین اجتماعی درطی سالهای اجرای برنامه ششم توسعه، افزود: براساس این تبصره پیش بینی شده است هرگونه ایجاد تعهد بایستی همراه با تامین اعتبار در قانون بودجه همان سال باشد که این موضوع نیز حکایت از درک عمیق دولت تدبیر و امید و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از موضوع تامین اجتماعی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه تکلیف سازمان تامین اجتماعی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز باید بیش از پیش مورد توجه باشد، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل با همسان سازی حقوق مستمری بگیران کاملاً موافق است و نظر به اینکه لزوم ایفای تعهدها همراه با تامین منابع مورد نیاز است در صورت تامین منابع مالی افزایش حقوق بازنشستگان ارتقاء سطح رضایتمندی این عزیزان را به دنبال خواهد شد.

نیک سیرت از توجه دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به نظرات کارشناسی سازمان تامین اجتماعی در بررسی و تصویب قوانین مرتبط با این سازمان تشکر کرد و افزود: این تعامل طبق گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در تاریخ سازمان بی سابقه است و ما از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در راستای پشتیبانی از نیروهای زحمتکش و مولد استان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با حمایت جدی از این ماده برنامه توسعه ششم زمینه تصویب آن را با رای قاطع فراهم آورند.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: تامین اجتماعی - سازمان تامین اجتماعی - اجتماعی - تامین - برنامه ششم توسعه - همسان سازی حقوق - حقوق مستمری بگیران - مستمری بگیران - مجلس شورای اسلامی - همسان سازی - برنامه - اردبیل - حقوق بازنشستگان - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی - توسعه - استان - مستمری - افزایش حقوق بازنشستگان - حقوق - دولت - بازنشستگان - اسلامی - ماده - دولت تدبیر و امید - شورای - کمیسیون تلفیق - تعهد - مدیر - مجلس - تدبیر و امید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسان سازی حقوق مستمری بگیران نقطه عطف برنامه ششم توسعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..