تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات راه یافته به دور حذفی پینگ پنگ تور ایرانی بانوان در کرمانشاه مشخص شدند

بهرام کنجوری دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بازیهای مرحله مقدماتی با حضور 33 پینگ پنگ باز از سراسر کشور در 9 گروه برگزار شد و از هر کدام آن ها دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
وی افزود: در گروه اول زهرا شهسواری از کرمانشاه و فردوس سلیمی از کردستان، در گروه دوم حنانه امیدی از اصفهان و مارال هاشمی از کرمانشاه، در گروه سوم فرحناز همتی از تهران و هدیه آقا محمدی از همدان و در گروه چهارم الهه نوری از مازندران و منا شاهرخی از کرمانشاه توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.
کنجوری ادامه داد: در گروه پنجم نیز فاطمه نیک پیام و آیلار هاشمی هر دو از کرمانشاه، در گروه ششم بهاره بابادی وند از خوزستان و پارمیدا ولی پور از مازندران، در گروه هفتم مهرسادات موسوی از اصفهان و بهاره صیدی از کرمانشاه، در گروه هشتم شیرین دخت جمشید نژاد و دلینا درویشی از کرمانشاه و در گروه نهم نیز مهشید اشتری از خراسان رضوی و نگین ابراهیمی از کرمانشاه موفق شدند به مرحله حذفی صعود کنند.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مرحله حذفی، 18 بازیکن راه یافته از دور مقدماتی به همراه 14 بازیکنی که در دسته برتر حضور دارند در یک جدول 32 نفری با هم رقابت می کنند تا در نهایت نفرات برتر مشخص شوند.
وی گفت: ندا شهسواری از کرمانشاه، فاطمه جمالی فر از البرز، مریم صامت از گلستان، فاطمه مختار رضایی از مازندران، منصوره رضایی از اصفهان، آنا فیاضیان از اصفهان، پریناز حاجیلو از البرز، سارا شهسواری از کرمانشاه، غزاله ملاطلب از البرز، هلیا اصغری از تهران، صبا صفری از مازندران، عاطفه کریمی از تهران، الناز دبیری از همدان و مهشید صامت از گلستان 14 بازیکن دسته برتر پینگ پنگ بانوان کشور را تشکیل می دهند که در مرحله حذفی با نفرات راه یافته از دور مقدماتی مسابقه خواهند داد.
کنجوری اظهار کرد: با انجام مراسم قرعه کشی، دیدارهای مرحله حذفی از بعد ازظهر امروز آغاز و تا ظهر فردا با معرفی نفرات برتر ادامه می یابد.
وی در پایان یادآور شد: مسابقات تور ایرانی پینگ پنگ، حکم انتخابی تیم ملی را دارد و در پایان به نفرات برتر برای رنکینگ دار شدن امتیاز تعلق می گیرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات راه یافته به دور حذفی پینگ پنگ تور ایرانی بانوان در کرمانشاه مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..