تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتر 3 - لاتزیو 0/پایتخت نشینان در میلان زانو زدند

اینتر در هفته هجدهم سری آ امشب ساعت 23:15 میزبان لاتزیو بود که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اینتر در هفته هجدهم سری آ امشب ساعت 23:15 میزبان لاتزیو بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3-0 به سود میزبان به پایان رسید.

دقیقه 54 اینتر به گل نخست رسید. بانگا روی اشتباه مدافع لاتزیو صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی پر قدرت توانست اینتر را از حریف خودش پیش بیندازد.

دقیقه 56 گل دوم نیز به ثمر رسید. دی امبروزیو در موقعیت خوبی قرار گرفت و توپ را به روی دروازه ارسال کرد. ایکاردی هم با یک ضربه سر توانست دروازه لاتزیو را بار دیگر باز کند.

دقیقه 66 کار لاتزیو تمام شد. ضربه آزاد ارسالی بانگا در شلوغی محوطه جریمه به ایکاردی رسید و این بازیکن آرژانتینی با یک ضربه دقیق توانست برای بار سوم دروازه لاتزیو را باز کند.

اینترمیلان با این پیروزی خانگی 30 امتیازی شد و رتبه هفتم جدول رده بندی را حفظ کرد. لاتزیوی 34 امتیازی نیز در جایگاه چهارم باقی ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتر 3 - لاتزیو 0/پایتخت نشینان در میلان زانو زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..