تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود AirScreen 2.2.4 – اپلیکیشن کست کردن روی دستگاه های مختلف!

AirScreen – AirPlay & Google Cast & Miracast v2.2.4 Premium برنامه mirror کردن روی دستگاه های دیگر مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 16.99 دلار

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید یک کلیپ ویدئویی را به اعضای خانواده و دوستان خود نشان دهید و برای این کار مجبور شوید که گوشی خود را تک به تک به آن ها بدهید تا بتوانند آن کلیپ را مشاهده کنند. یا برایتان پیش آمده که بخواهید یک ویدئو را از گوشی خود روی کامپیوتر یا صفحه نمایش های بزرگ مثل تلویزیون نمایش دهید و برای این کار مجبور به کپی کردن فایل ها روی فلش مموری و سپس اتصال آن به کامپیوتر یا تلویزیون باشید. اگر در چنین شرایطی بوده اید، می دانید که چقدر این کار ها حوصله و انرژی می خواهد و در خیلی مواقع هم کارایی مورد انتظار ما را برآورده نخواهد کرد. خوشبختانه تکنولوژی برای این مشکل هم راه حل های خود را دارد؛‌ این روز ها اکثر دستگاه های ما توانایی اتصال به وای فای را دارند و می توان با استفاده از فناوری وای فای تصاویر را بین آن ها با سرعت بالا انتقال داد. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که چنین کاری را به آسانی و سادگی انجام می دهد. AirScreen – AirPlay & Google Cast & Miracast عنوان یک اپلیکیشن برای برای کست کردن تصاویر، ویدئو ها و…. روی دستگاهای مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Ionitech توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توان تمام موارد قابل کست شدن را روی دستگاه هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند، منتشر کرد. این برنامه با انواع سیستم عامل ها مثل ویندوز و مک سازگار بوده و البته از تمامی سیستم عامل هایی که قابلیت نصب کروم را دارند پشتیبانی می کند. به این ترتیب کافی است دستگاه همراه شما در یک شبکه مشترک محلی متصل باشد تا به راحتی تصاویر نمایشگر را از روی آیفون و آیپد و یا دستگاه اندروید به روی تلویزیون با کیفیت مطلوب منتقل کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه نیازی به داشتن اتصال به اینترنت نیست چرا که این برنامه تنها از شبکه وای فای برای انتقال اطلاعات استفاده می کند، بنابراین در هنگام استفاده از این برنامه لازم نیست نگران مصرف حجم اینترنت خود باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AirScreen – AirPlay & Google Cast & Miracast اندروید :

پشتیبانی از انواع پروتکل های های انتقال بدون سیم؛ AirPlay / Google Cast / Miracast* / DLNA پشتیبانی از انواع سیستم عامل (مک، ویندوز، ای او اس و ….) پشتیبانی از انواع نرم افزار های محبوب و پر استفاده مثل iTunes / YouTube / Safari / Chrome و …. قابلیت ضبط تصاویر در حال پخش از صفحه نمایش تامین امنیت ارسال و دریافت اطلاعات با رمزگذاری روی تمامی اطلاعات

اپلیکیشن AirScreen – AirPlay & Google Cast & Miracast با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 2.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.

AirScreen

تغییرات نسخه 2.2.4 1. Optimized the determination method for "Intelligent Video Quality". 2. Fixed an issue that caused a black screen or only audio when playing a video on some devices. 3. Fixed an issue that caused a black screen when receiving screen mirroring on some devices. 4. Stability and Performance improvements.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود AirScreen 2.2.4 – اپلیکیشن کست کردن روی دستگاه های مختلف!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..