تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی بازگشایی نماد بانک صادرات

در پی برگزاری جلسه آخر هفته پیش مسئولان بانک مرکزی، سازمان بورس، وزارت اقتصاد و مدیران بانک های بزرگ برای تعیین راهکارهای بازگشایی نماد بزرگ صادرات ، ملت ، تجارت و پست بانک،عصر یکشنبه هم جلسه مهم دیگری بدون حضور مدیران بانک ها برگزار شد.

در این رابطه یک مقام مسئول درباره نتایج جلسه با نمایندگان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد گفت: در این جلسه مقرر شد هیات مدیره بانک ها پیگیر مغایرت های بین بانک مرکزی و واقعیت ها باشند و نحوه اعمال تکالیف بانک مرکزی در صورت های مالی 95 را مشخص کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که با این اوصاف آیا می توان در دی ماه منتظر بازگشایی نماد بانک های صادرات ، ملت ، تجارت و پست بانک بود یا خیر؟ گفت: بله
در میان این بانک ها، بانک صادرات به دلیل پذیرش تکالیف بانک مرکزی و اعمال آن در صورت های مالی، آمادگی بازگشایی نماد را دارد و درصورت ارایه گزارش حسابرسی شده عملکرد نیمه اول سال به بورس بر می گردد. اما دو بانک ملت و تجارت تاکنون تکالیف بانک مرکزی را قبول نکرده و درحال رایزنی هستند.
به گفته وی عمده مغایرت های موجود بین بانک مرکزی و بانک های فوق مربوط به سه موضوع ، طلب بانک ها از دولت ، ذخیره مطالبات و معاملات فیمابین بانک ها است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی بازگشایی نماد بانک صادرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..