تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال چقدر وام ازدواج به جوانان تعلق گرفت؟

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی میزان تسهیلات ازدواج اعطای شده امسال را 590 هزار فقره به حجم 5 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

اعطای بیش از 590 هزار فقره وام ازدواج در سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،علی‌اصغر میرمحمدصادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در خصوص وام ازدواج اظهار داشت: حجم تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری بیش از 5 هزار میلیارد تومان بوده و تاکنون از 590 هزار فقره وام ازدواج، 472 هزار فقره وام 10 میلیونی پرداخت شده است.


وی افزود: بانک مرکزی درصدد است تا آمار اعطای وام ازدواج را تا پایان سال به یک میلیون و 200 هزار فقره برساند.

میرمحمدصادقی حجم وام ازدواج پرداخت شده در مدت مشابه سال قبل را 1750 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: ازفروردین تا آذر ماه سال گذشته حجم پرداخت ها حدود 1750 میلیارد تومان و در مدت مشابه سال جاری این رقم 5400 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان الزام بانک ها به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در ابلاغ قانون بودجه 95 اظهار داشت: پرداخت وام ها اجرا و  مقرر شد تمامی متقاضیان قبل و بعد از ابلاغ بودجه، مشمول پرداخت وام شوند.

میرمحمدصادقی تصریح کرد: در سال جاری به 90 هزار نفر در مردادماه، 110 هزار نفر در شهریورماه، 90هزار نفر در مهرماه و 86 هزار نفر در آبان ماه تسهیلات 10میلیون تومانی پرداخت شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون 8میلیون و 200 هزار نفر تسهیلات ازدواج دریافت کرده‌اند این در حالی است که در سال 93 تعداد بانکها فقط 12 بانک بود اما اکنون همه بانکها وارد سامانه پرداخت این تسهیلات شده اند.

میرمحمد صادقی یکی از مهمترین شکایت ها به بانک مرکزی را محدود شدن برخی بانک ها برای اعطای وام عنوان کرد و گفت: دلیل این امر، افزایش حجم ثبت نام یک بانک می‌باشد و بانک مرکزی به طور موقت بانک را مسدود می‌کند تا متقاضیان به سایر بانکها مراجعه کنند و پس از تعدیل متقاضیان مجددا حساب بانک مورد نظر برای اعطای وام گشوده خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال چقدر وام ازدواج به جوانان تعلق گرفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..