تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک‌کانهی علاقه دارد به True Detective بازگردد

کد خبر: ۴۴۵۱۵۵

۱۳۵  بازدید

فصل اول سریال True Detective «کارآگاه واقعی» بسیار موفق عمل کرد. نقش‌های اول سریال، وودی هارلسون (Woody Harrelson) و متیو مک کانهی (Matthew McConaughey) با کارگردانی کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) نشان دادند که بازیگران سینما نیز می‌توانند در تلوزیون موفق عمل کنند.

وب سایت سینما گیم فا: فصل اول سریال True Detective «کارآگاه واقعی» بسیار موفق عمل کرد. نقش‌های اول سریال، وودی هارلسون (Woody Harrelson) و متیو مک کانهی (Matthew McConaughey) با کارگردانی کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) نشان دادند که بازیگران سینما نیز می‌توانند در تلوزیون موفق عمل کنند. سریال True Detective «کارآگاه واقعی» و Fargo «فارگو» نوعی فرمت و قالب خاصی برای خود دارند که در هر فصل از بازیگران متفاوتی استفاده می‌کنند و می‌شود این فرمت با این دو سریال در میان مخاطبین جا باز کرد.

متیو مک‌کانهی علاقه دارد تا به True Detective بازگردد

فصل اول داستان راست کول (Rust Cohle) با بازی متیو مک کانهی و مارتین هارت (Martin Hart) با بازی وودی هارلسون را بیان می‌کرد که قصد داشتند یک سری قتل‌های زنجیره‌ای را حل کنند. روند کند پیشبرد داستان و فضای وهم آور سریال این اجازه را به کارگردان داد که یک سری ایده‌ی تاریک در سریال پیاده کند. همه این موضوعات با کمک هم به سریال کمک کردند تا کم نقص باشد. هرچند که پس از پایان فصل اول داستان کول و مارتین تمام شده بود، ولی طرفداران دوست دارند بدانند که این دو کارآگاه در چه حالی هستند و داستان آن‌ها به کجا رسیده است. به نظر می‌رسد که متیو مک کانهی هم همچین احساسی دارد.

متیو مک کانهی در مصاحبه‌ای بیان کرد که آماده است تا فصل سوم سریال حضور پیدا کند. او توضیح داد رخ دادن این اتفاق در اختیار نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto)، خالق سریال، است و پیزولاتو باید شرایط لازم در سریال فراهم کند تا این بازگشت رخ دهد. او بیان کرد:

    شاید هنوز برای فصل سوم برنامه‌ای وجود نداشته باشد، ولی در هر صورت من آماده هستم.

فصل اول True Detective برای دلایلی زیاد ستایش شد؛ یکی از این دلایل شخصیت پردازی دو کارآگاه بود. قرار گرفتن کول با رفتاری فلسفی و انتزاعی در مقابل مارتین با اخلاقی تند جالب بود و پویایی خاضی به فیلم می‌داد. با این که این دو اختلافاتی هم با هم داشتند ، ولی در انتها تصمیم گرفتند تا اختلافات را کنار بگذارند و به هم کمک کنند تا زنده بمانند. فصل اول سریال اینگونه تمام شد و هیچ اطلاعی در آینده این دو کارآگاه نداریم. با توجه با این که فصل دوم سریال انتظارات را برآورده نکرد هنوز معلوم نیست که نیک پیزولاتو در فکر ساختن فصل سوم است یا نه؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک‌کانهی علاقه دارد به True Detective بازگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..