تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علیرضا جهانبخش به حرف های علی پروین

واکنش علیرضا جهانبخش به حرف های علی پروین

ورزش > لیگ برتر - وینگر راست تیم‌ملی می‌گویند تعریف پروین از او باعث افتخار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخیرا علی پروین در مصاحبه ای اعلام کرد جهانبخش، طارمی و سردار آزمون در حال حاضر بهترین مهره های هجومی فوتبال ایران هستند. جهانبخش در واکنش به حرف های پروین می گوید: «این افتخار است که یکی مثل آقای پروین از من تعریف کند. خب علی آقا نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. ایشان از افتخارات ملی و باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند. نکته جالبی که من درباره آقای پروین فهمیده ام این است که هیچوقت درباره بازیکنان قدیمی و بازیکنان جدید ایران منفی صحبت نمی کند. ایشان همیشه مثبت حرف می زند و واقعا این نکته برای من خیلی جالب است. توجه کرده ام، حتی در برهه ای که دوست داشتند ایشان را وارد حاشیه کنند، چنین کاری نکردند. این حرف ها را به این دلیل نمی زنم که از من تعریف کرده اند. دارم واقعیت را درباره ایشان می گویم. این دید مثبت شان واقعا نکته مهمی است. نشان می دهد که ایشان یک آدم بزرگ هستند. تشکر می کنم که از من تعریف کردند و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند.»

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علیرضا جهانبخش به حرف های علی پروین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..