تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دل‌پیچه دردسرساز رحمتی قبل از بازی نفت تهران

ماجرای دل‌پیچه دردسرساز رحمتی قبل از بازی نفت تهران

ورزش > لیگ برتر - مهدی رحمتی نزدیک بود بازی نفت را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قبل از بازی استقلال و نفت تهران مهدی رحمتی با مشکل دل پیچه روبرو شده بود. او از شب بازی به شدت دل پیچه داشت و روز مسابقه هم وضعیتش بدتر شد. زمانیکه تیم وارد ورزشگاه تختی شد و به رختکن رفت، اوضاع رحمتی خیلی بد بود و حتی منصوریان تصمیم گرفت تا به حسینی بازی دهد. رحمتی اما دقایقی پیش از بازی گفت که می تواند بازی کند. در بین دو نیمه رحمتی باز هم مشکل داشت و بیشتر زمانش را در دستشویی رختکن گذراند. بعد از بازی هم او به دلیل دل درد شدید سریعا به رختکن رفت. رحمتی به طور کلی از قبل از شروع بازی به دلیل دل پیچه شدید عصبی بود و حال و روز خوشی نداشت.


252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دل‌پیچه دردسرساز رحمتی قبل از بازی نفت تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..