تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سروش جمشیدی از تیکه کلام گل من در دورهمی گفت

سروش جمشیدی بازیگر نقش «قیمت» در «دورهمی» در برنامه علی ضیاء درباره این نقش و تیکه کلام گل من صحبت کرد.

سروش جمشیدی از نقش قیمت در دورهمی گفت

سروش جمشیدی بازیگر نقش «قیمت» در «دورهمی»  دربرنامه علی ضیاء حاضر شد و به گفتگو با این مجری پرداخت.

سروش جمشیدی که همراه با پسر کوچکش به برنامه آمده بود، در سخنانی درباره تکیه کلام «گل من» گفت: پسرم سیاوش چهار سال دارد. تکیه کلام «گل من» را در متن نوشته بودند و من فکر کردم چطور ادایش کنم که خوب باشد. خوشبختانه هم سیامک انصاری خوشش آمد هم مخاطبان. این شد که خواستم تکرارش کنم و به یک تکیه کلام تبدیل شد.

او افزود: تصویربرداری «دورهمی» قبل از محرم تمام شد و هنوز سری جدید را شروع نکرده ایم. برای نقش قیمت پایم را حنا گذاشته بودم و هنوز رنگش پاک نشده است. اتفاقی که افتاده هم این است که حسابی ناخن های پایم قوی شده است و به سختی می توانم ناخن هایم را بچینم. وقتی حنا به پایم بود، احساس خنکی می کردم.

جمشیدی یادآور شد: این روزها مشغول بازی در سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه‌کنندگی رسام هستم و این روزها درگیری فیلمبرداری کار هستیم. امیدوارم کار خوبی شود و مردم آن را دوست داشته باشند و حالشان خوب باشد.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سروش جمشیدی از تیکه کلام گل من در دورهمی گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..