تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش آرژانتینی ها در سن سیرو/پیروزی قاطع اینتر مقابل لاتزیو

به گزارش ایرنا، چهارشنبه شب و در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا، اینترمیلان در ورزشگاه «سن سیرو» ‌شهر میلان پذیرای لاتزیو بود و در نهایت به پیروزی 3 بر صفر دست یافت تا روزهای نابسامان ابتدای فصل را به دست فراموشی بسپارد.
اینترمیلان که پس از کنار رفتن «فرانک دی بوئر» و انتخاب «استفانو پیولی» به عنوان سرمربی، شرایط بهتری پیدا کرده است با کسب پیروزی مقابل لاتزیو 30 امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید و لاتزیو نیز 34 امتیازی باقی ماند.
در نیمه نخست تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.
در دقیقه 54، شوت «مائورو ایکاردی» با واکنش دروازه بان لاتزیو روبرو شد و در برگشت «اور بانگا» هافبک باتجربه آرژانتینی موفق به گلزنی شد.
در دقیقه 56، پاس مناسب «آمبروسیو» به «مائورو ایکاردی» رسید تا کاپیتان جوان اینترمیلان به راحتی گل بعدی میزبان را به ثمر برساند.
در دقیقه 65، «اور بانگا» توپ را در اختیار «مائورو ایکاردی» قرار داد تا این مهاجم آرژانتینی گل دوم خود و سوم تیمش را در این دیدار ثبت کند.
با این اوصاف، اینترمیلان با درخشش دو بازیکن آرژانتینی خود بر لاتزیو چیره شد تا به تداوم این روند و کسب جایگاهی مناسب در سری آ ایتالیا امیدوار شود.
در نخستین دیدار این هفته، آتالانتا با حساب دو بر یک از سد امپولی گذشت.
*برنامه سایر دیدارها:(تمامی بازی ها از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود)
پنجشنبه 2 دی ماه
تورینو - جنوا
سامپدوریا - اودینزه
آ.اس رم - کیه وو
پالرمو - پسکارا
بلونیا - آث میلان
کالیاری - ساسولو
کروتونه - یوونتوس
فیورنتینا - ناپولی
شبد*3783**9122* خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش آرژانتینی ها در سن سیرو/پیروزی قاطع اینتر مقابل لاتزیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..