تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رومنیگه: قرارداد روبن در ژانویه تمدید می شود

کد خبر: ۴۴۶۱۴۴

۵۴  بازدید

آرین روبن فصل آینده را هم در بایرن مونیخ سپری خواهد کرد.

وبسایت نود: به نظر می رسد سرانجام مسئولان بایرن مونیخ با آرین روبن و مدیر برنامه های این بازیکن هلندی برای امضا قرارداد جدید به توافق رسیده اند. قرارداد کنونی روبن در پایان فصل به اتمام می رسد و در ماه های اخیر صحبت های زیادی پیرامون آینده این بازیکن ۳۲ ساله مطرح شده است.

کارل هاینتس رومنیگه در پایان بازی تیم های بایرن مونیخ و لایپزیگ درباره وضعیت مذاکرات با روبن گفت:

من معتقدم که در ژانویه می توانیم این خبر را رسمی اعلام کنیم. ما به امضا قرارداد جدید بسیار خوشبین هستیم و دو طرف خواهان این هستند. 

رومنیگه: قرارداد روبن در ژانویه تمدید می شود

نکته ای که در ماه های اخیر مانع از پیشرفت مذاکرات برای تمدید قرارداد روبن شده مدت زمان قرارداد جدید است. بایرن مونیخ می خواهد قرارداد روبن را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما هانس روبن (پدر آرین) خواهان تمدید دو ساله قرارداد است اما اکنون این مسئله حل شده به نظر می رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رومنیگه: قرارداد روبن در ژانویه تمدید می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..