تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نان پرتقالی کاکائویی -آکا

,[categoriy] نان پرتقالی کاکائویی

نان پرتقالی کاکائویی -آکا نان پرتقالی کاکائویی -آکا

آکاایران: نان پرتقالی کاکائویی

آکاایران:  

 فصل پرتقال است. با پرتقال و کاکائو، یک کیک خوشمزه درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. خوب است برای یکبار هم که شده طعم های جدید را امتحان کنیم. این کیک برای دورهمی های دوستانه آخر هفته بسیار مناسب است.

مواد لازم:

به گزارش آکاایران: ۳ پیمانه بادام پودر شده
۲ /۱ و ۱ پیمانه بیکینگ پودر
۲ /۱ ق چ نمک
۲ /۱ پیمانه کره آب شده
۲ /۱ پیمانه شکر
۳ عدد تخم مرغ
۱ ق چ رنده پوست رنده شده لیمو
۴ /۱ پیمانه آب پرتقال
آرد

مواد لازم برای لایه کاکائویی:

۲۰۰ گرم شکلات خردشده
۲ ق س کره
۲ ق س پودر کاکائو
۲ /۱ ق چ پودر وانیل

طرز تهیه:

۱ فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید تا گرم شود. برای آماده کردن لایه کاکائویی، در یک کاسه کوچک تکه های شکلات را همراه با کره و پودر کاکائو بریزید و آن را روی بخار آب قرار دهید تا شکلات و کره آب شده و مواد با هم مخلوط شوند. پودر وانیل را هم اضافه کرده و هم بزنید، سپس آن را از روی حرارت بردارید.

۲ در یک کاسه بزرگ تر بادام پودر شده، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه دیگر کره را با همزن برقی بزنید تا نرم و یکدست شود، سپس شکر را اضافه کرده و به هم زدن ادامه دهید تا با هم مخلوط شوند؛ البته حدود ۲ دقیقه به هم زدن ادامه دهید.

۳ در این مرحله تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کرده و بعد مواد را خوب بزنید، سپس رنده پوست لیمو را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید.

۴ حالا نیمی از مخلوط آرد را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا آرد و مواد خوب با هم مخلوط شوند، سپس آب پرتقال را اضافه کنید و هم بزنید. در انتها بقیه مخلوط آرد را اضافه کنید و هم بزنید تا مایه کیک آماده شود.

۵ قالب را با مقداری روغن چرب کنید. نیمی از مایه کیک را داخل قالب بریزید، سپس نیمی از مایه کاکائویی را روی آن بریزید و با کمک چنگال آن را پخش کنید. حالا بقیه مایه کیک را بریزید. قالب را به مدت ۶۰-۵۵ دقیقه داخل فر قرار دهید تا کیک بپزد، سپس قالب را از فر درآورید و صبر کنید تا کمی خنک شود.

انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات - مجله آشپزی مثبت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نان پرتقالی کاکائویی -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..