تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا شکارچی گونه ای در حال انقراض شد! / عکس

پنجشنبه، 2 دی 1395 ساعت 01:162016-12-21ورزشي

اسطوره فوتبال آرژانتین با شکار یک حیوان در حال انقراض باید خودش را برای شنیدن انتقادات فراوان آماده کند.

- به دنبال انتشار یک عکس از سوی یک خبرنگار که دیه گو مارادونا را در کنار لاشه یک گونه در حال انقراض از غزال عربی نشان می دهد، ستاره شماره 10 پیشین تیم ملی آرژانتین خودش را در مخمصه جدیدی انداخته است.

به نظر می رسد حیوانی که مارادونا آن را مقابل دوربین گرفته در امارات توسط وی شکار شده اما چیزی که ممکن است اسطوره آلبی سلسته را به دردسر بیندازد این است که این حیوان جزو گونه هایی محسوب می شود که از سال 1980 به بعد خطر انقراض آن گوشزد و شکارش ممنوع اعلام شده است.

ناچو مونتوس دِ اوکا، خبرنگاری که عکس مارادونای در حال شکار را در صفحه توییترش گذاشته، در پیامی نوشته است: مارادونا یک گونه غزال عربی را در دست دارد.

او یک غزال جوان و نه بالغ را هم شکار کرده است که اگر مورد حمله قرار گرفته شود، می تواند بسیار خطرناک باشد.


کلید واژه ها: مارادونا - شکار - انقراض - آرژانتین - تیم ملی آرژانتین - فوتبال آرژانتین - دیه گو مارادونا - خبرنگار - اسطوره فوتبال - عربی - تیم ملی - امارات - دوربین - فوتبال - خطرناک - شکارچی - ستاره - ممنوع - دردسر - نشان - صفحه - جوان - لاشه - حمله - هایی - نانو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا شکارچی گونه ای در حال انقراض شد! / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..