تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری: توسعه حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید به بار نشست

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری کرمان، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری که شامگاه چهارشنبه به منظور شرکت در همایش منشور حقوق شهروندی وارد کرمان شد، از منشور حقوق شهروندی به عنوان دستاوردی بزرگ و در نوع خود بی نظیر یاد کرد و افزود: این منشور براساس اصول قانون اساسی، تعالیم اسلامی، نظریات امام راحل (ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری، کسب نظرات مراجع و اساتید دانشگاه، فعالان جامعه مدنی و پیروان ادیان رسمی ارائه و در نهایت پس از نظرخواهی از مردم، توسط ریاست جمهوری امضا شد.
وی خاطرنشان کرد: جامعه حقوقی کشور مفتخر است که با حضور یکی از اعضای برجسته خود در مسند ریاست جمهوری، گام بلندی را در موضوعی برداشت که برای جوامع پیشرفته شاخص توسعه یافتگی و برای دیگر کشورها آرزویی بلند است.
معاون حقوقی رئیس جمهوری در بدو ورود به استان در فرودگاه بین‌المللی کرمان مورد استقبال استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان استان کرمان قرار گرفت.
بنابر این گزارش، حجت السلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه 29 آذرماه در همایش قانون اساسی و حقوق ملت و رونمایی از منشور حقوق شهروندی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، کارکنان دولت را به اجرای منشور حقوق شهروندی موظف کرد و از همه اساتید، گروه ها، هنرمندان، نخبگان و رسانه ها خواست در ترویج و تحکیم حقوق شهروندی بکوشند.
در این راستا کرمان نخستین استانی خواهد بود که همایش منشور حقوق شهروندی را برگزار می کند.
خبرنگار: رسول محمدحسنی* انتشار دهنده: مهدی نعمتی
شبد* 3028* 9122

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری: توسعه حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید به بار نشست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..