تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلی ترین شاخصه دین داری دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است

امام جمعه پیشوا:

امام جمعه پیشوا گفت: در اربعین سیدالشهدا علیهم السلام بیش از سی میلیون نفر زائر داریم که قریب به ۶ میلیون نفر ملت ایران هستند که شاخصه دین داری است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اظهار داشت: اصلی ترین و مهمترین شاخصه دین داری دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام است.
وی افزود: امیرالمومنین پرچم دار دین است و ناکسین و مارقین به جنگ امیرالمومنین آمدند اگر می خواهیم شاخصه دین داری در دوران امیرالمومنین را مشخص کنیم آنهایی که در رکاب امیرالمومنین با این جریانات جنگیدند مهمترین شاخصه دین داری را این ها دارند.
حجت الاسلام باقری بیان کرد: در اربعین سیدالشهدا علیهم السلام بیش از سی میلیون نفر زائر داریم که قریب به ۶ میلیون نفر ملت ایران هستند که شاخصه دین داری است در قضیه جمکران و ولادت با سعادت امام عصر (ع) میلیون ها نفر زائر جمکران هستند در قضیه محرم و صفر و روضه ها و تجمعات و روز عاشورا که بماند  این ها شاخصه دین داری است.
وی ادامه داد: در تشییع جنازه مرحوم آیت الله بهجت مردم چه قیامی کردند در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم مردم چه قیامتی به پا کردند این ها شاخصه های دین داری است.
امام جمعه پیشوا تصریح کرد: پیش بینی کردند امسال قریب به ۶ میلیون نفر زائر اربعین داشته باشیم اینها برای تفریح و کنار ساحل و دریا و هتل پنج ستاره که نمی روند با سختی می روندکیلومترها پیاده روی می کنند تمام سختی را به جان میخرند که از شاخصه های
دین داری است.
وی گفت: ما شیعیان تحت ولایت خدا و الله و امیرالمومنین هستیم کار ما در مدار حمایت از دین خدا است حالا در حمایت از دین خدا شاید پای ما مقداری لغزید خدا می بخشد.
امام جمعه پیشوا خاطرنشان کرد: در راستای آشناشدن بیشتر با مکتب امام حسین علیه السلام این هفته کتاب حسینیه که کلمات و سخنرانی های کوتاه مرحوم حضرت آیت الله حق شناس(ره) را بیان می کند، معرفی می کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلی ترین شاخصه دین داری دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..