تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتر 3 - 0 لاتزیو؛ طوفان 11 دقیقه ای نراتزوری

کد خبر: ۴۴۶۱۰۹

۵۱  بازدید

وبسایت نود: تیم های اینتر و لاتزیو از هفته هجدهم سری آ در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۱۴: توپ روی حرکت تماشایی انسالدی به ایکاردی در درون محوطه جریمه لاتزیو رسید اما مهاجم اینتر به جای هدف قرار دادن دروازه توپ را به کاندروا پاس داد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۱۹: فیلیپه اندرسون روی یک حرت خوب توپ را به ایموبیله رساند اما هندانوویچ با یک عکس العمل خوب مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۵۴: بانگا روی اشتباه مدافع لاتزیو صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی پر قدرت توانست اینتر را از حریف خودش پیش بیندازد.

دقیقه ۵۶: تیم میزبان تنها دو دقیقه بعد روی سردرگمی مدافعان لاتزیو توانست به گل دوم خودش هم برسد. دی امبروزیو در موقعیت خوبی قرار گرفت و توپ را به روی دروازه ارسال کرد. ایکاردی هم با یک ضربه سر توانست دروازه لاتزیو را بار دیگر باز کند.

دقیقه ۶۵: ضربه آزاد ارسالی بانگا در شلوغی محوطه جریمه به ایکاردی رسید و این بازیکن آرژانتینی با یک ضربه دقیق توانست برای بار سوم دروازه لاتزیو را باز کند.

دقیقه ۸۱: ایکاردی تا آستانه هت تریک کردن پیش رفت اما ضربه این بازیکن روی سانتر ناگاتومو به تیر دروازه لاتزیو برخورد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتر 3 - 0 لاتزیو؛ طوفان 11 دقیقه ای نراتزوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..