تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان 94

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش از تامین اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 و توزیع استانی آن از فردا خبر داد.

منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه و  بودجه آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 عنوان کرد: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش همکاری خوبی داشتند و میزان نقدینگی مورد نیاز این امر تامین شد.

وی ادامه داد: تامین اعتبار برای پرداخت معوقات با اولویت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 انجام شد و در مرحله توزیع استانی قرار می گیرد.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش اظهار داشت: کلیه مراحل مالی و اداری طی شده و از فردا به بانک می رسد تا پرداخت ها انجام شود.

مجاوری با بیان اینکه ردیف های مختلف برای مطالبات در نظر گرفته شده، عنوان کرد: اولویت اول پاداش پایان خدمت بازنشستگان 94 و پس از آن معوقات دیگر همچون حقوق سرباز معلمان و مواردی از این قبیل قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان 94»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..