تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مارال» شنیدنی شد

فرهنگ > موسیقی - آلبوم موسیقی بی‌کلام «مارال» اثر تازه‌ای از هامون بهرامی‌مقدم با همراهی مصباح قمصری، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلبوم بی‌کلام «مارال» از هامون بهرامی‌مقدم که شامل هفت قطعه است، در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

این آلبوم شامل قطعات «نازلی»، «جستجو»، «پروانه»، «انعکاس»، «مارال»، «شونه به سر» و «آزادی» است که به آهنگسازی هامون بهرامی‌مقدم، نوازندگی این هنرمند و مصباح قمصری به اجرا در آمده است.

بهرامی‌مقدم در این مجموعه به نوازندگی سنتور و قمصری به نوازندگی بم کمان و سازهای کوبه ای پرداخته‌اند و همچنین تنظیم خط باس و کوبه‌ای، میکس و مسترینگ و تولید اثر نیز بر عهده مصباح قمصری بوده است.

هامون بهرامی مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه عالی موسیقی است که آهنگسازی آلبوم موسیقی «عبور از مه» به خوانندگی علی زند وکیلی، همکاری با گروه‌های مختلف موسیقی و اجرای کنسرت‌های داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مارال» شنیدنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..