تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه شب یلدا برای کودکان سندرم داون لاهیجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان،ویژه برنامه شب یلدا برای مددجویان بهزیستی با همکاری ،فرمانداری،بهزیستی،مجمع امور صنفی،شهرداری و شورای شهر لاهیجان برگزار شد .
این ویژه برنامه شامل اجرا میان پرده طنز ،حافظ خوانی،اجرای موسیقی ،اجرای مسابقه برای کودکان و بزرگسالان بود که مورد توجه حضار قرار گرفت و در پایان به تمامی حاضران هدایایی به رسم یادبود تعلق گرفت.
در همین راستا جشن بلدا برای کودکان سندرم داون در محل سفره خانه سنتی«روشن بهار» توسط هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به سرپرستی ارزو علی پور و همراهی سوفیا نادری،مرضیه یکتایی،عباس امینی راد،رامین کمالی،الهه یوسفی ،مائده داداشی،مهدی خوش قلب،مهدی بهشاد ،پویا بشاش و امیر امینی اجرا شدکه در آن لحظات شادی را برای کودکان و حضار خلق کردند.
کانون خیریه حمایت از سندرم داون استان گیلان سال گذشته در رشت و شرق گیلان در لاهیجان به منظور حمایت از این کودکان که تشکیل شده است.
به طور معمول ، هر کودک در زمان لقاح اطلاعات ژنتیکی خود را به وسیله 46 کروموزوم از والدین خود به ارث می برد ، اما در اکثر موارد بروز سندرم داون ، کودک یک کروموزوم اضافه دریافت می کند و به جای 46 ، 47 کروموزوم به او منتقل می شود ، این ماده اضافه ژنتیکی موجب تاخیر در رشد جسمانی و عقلانی کودک می شود.
خبرنگار : فرهاد نظر پور **انتشار :‌نصراله ابراهیمی
6029/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه شب یلدا برای کودکان سندرم داون لاهیجان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..