تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار زن سعودی برای مقابله با همسر تکفیری‌اش

یک زن سعودی به محض مشاهده تأثیرات فکری همسر تکفیری اش بر فرزندانشان از بیم جانش، از دایره احوال شخصی دادگاه مدینه تقاضای طلاق کرده و از همسرش جدا شد.

راهکار زن سعودی برای مقابله با همسر تکفیری‌اشبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن سعودی به محض مشاهده تأثیرات فکری همسر تکفیری اش بر فرزندانشان از بیم جانش، از دایره احوال شخصی دادگاه مدینه تقاضای طلاق کرده و از همسرش جدا شد.

وبسایت روزنامه "الوطن" چاپ عربستان تأکید کرد، برادر این زن سعودی گفته است که خواهرش 5 فرزند پسر و دختر از همسر تکفیریش دارد.

وی خاطرنشان کرد که پس از گذشت بیش از 11 سال از محاکمه و زندانی شدن این مرد، خانواده اش سرانجام فهمیدند که وی سرکرده یک گروه تررویستی بوده و در گروه تروریستی القاعده مسئولیت داشته است. وی در موارد متعددی از جمله برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی در داخل کشور و تلاش برای ترور مقامات، متهم شناخته شده است.

وی افزود: "خواهرم به محض اینکه متوجه شد که همسرش افکار تفکیری خود را به خورد فرزندانش می دهد برای حفظ امنیت خود و فرزندانش درخواست طلاق کرد. پس از گذشت دو سال که شوهر تکفیری این زن حاضر به طلاق وی نبود بالاخره حکم دادگاه مبنی بر طلاق صادر شد."

وی خاطرنشان کرد که خواهرش در تقاضای طلاق خود که به تأیید دادگاه استیناف هم رسید، تصریح کرده بود که فرزندانش تحت تأثیر افکار تروریستی پدر قرار گرفته اند.

منبع: العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار زن سعودی برای مقابله با همسر تکفیری‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..