تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید -آکا

۱۳۹۵/۱۰/۰۱

سایت شیرنی پزی آکا،آموزش شیرینی پزیانواع کیک و بیسکوئیت و شکلات ,[categoriy] کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید

کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید -آکا کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید -آکا

آکاایران: کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید

آکاایران:  

کریسمس و سال نو میلادی به شیرینی ها و دسرهای خوشمزه ای که دارد معروف است. این بار هم شما می توانید با این دستور کاپ کیک های ساده را به شکل یک درخت کریسمس زیبا تزیین کنید.

به گزارش آکاایران: کاپ کیک درخت کریسمس

مواد لازم برای کاپ کیک درخت کریسمس
مرواریدهای خوراکی به رنگ نقره ای
رنگ خوراکی سبز
نان بستنی قیفی
قیف آشپزی با ماسوره شکوفه ای
خامه فرم گرفته شده
کاپ کیک های آماده
لیسک

آموزش تزیین کاپ کیک درخت کریسمس
اگر حوصله درست کردن کاپ کیک را ندارید می توانید آماده آن را از شیرینی فروشی خریداری کنید، ولی اگر دوست دارید آن را در منزل درست کنید می توانید از دستور زیر برای درست کردن کاپ کیک های ساده استفاده کنید.

بعد از آماده شدن کاپ کیک ها تا زمانی که خنک شوند، رنگ خوراکی سبز را با خامه فرم گرفته مخلوط و با لیسک ( کاردک مخصوص آشپزی ) روی سطح نان بستنی بکشید.
خامه سبز رنگ را درون قیف آشپزی ریخته و با ماسوره شکوفه ای روی بدنه نان بستنی را شکل بدهید. این کار را به صورتی انجام دهید تا شکل درخت کریسمس را به خود بگیرد.
برای تزیین بیشتر مرواریدهای نقره ای را روی بدنه نان بستنی بچسبانید.
برای برفی کردن درخت کریسمس تان از پودر قند الک شده استفاده کنید.

تزیین کاپ کیک به شکل درخت کریسمس

,[categoriy] کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات - سیمرغ کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید

انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات -

کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریسمس : کاپ کیک درخت کریسمس را با این دستور ساده درست کنید -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..