تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم حضور در مسکو، به معنی کنار گذاشته شدن آمریکا از مذاکرات سوریه نبود

به گزارش افکارنیوز،

«جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت عدم دعوت از آمریکا برای حضور در مذاکرات مسکو در مورد سوریه، به معنی منزوی شدن واشنگتن نیست.

وی که در نشست خبری روزانه صحبت می‌کرد، گفت: «اینکه ما در نشست مسکو حضور نداشتیم، به این معنی نیست که ما پیش از این مذاکرات یا بلافاصله پس از آن با آن‌ها هماهنگی نداشته‌ایم.»

این هفته وزیران خارجه ایران، روسیه و ترکیه نشستی سه جانبه در مسکو برگزار کرده و بیانیه‌ای مشترک هم صادر کرده و دستیابی به راهکار سیاسی را خواستار شدند.

امروز روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز با اشاره به نشست مسکو نوشت که روسیه، ایران و ترکیه با یکدیگر درباره سوریه نشست برگزار کردند اما آمریکا را از حضور در آن محروم کردند.

طبق این گزارش، با توجه به دستاوردهای مهم نیروهای ارتش سوریه در میدان نبرد و برگزاری نشست بدون حضور قدرت‌های غربی، این توافقنامه در واقع تضمین می‌کند که «بشار اسد» تحت هر توافق حاصله، همچنان به حکومت در سوریه ادامه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم حضور در مسکو، به معنی کنار گذاشته شدن آمریکا از مذاکرات سوریه نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..