تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار سردار کارگر با خانواده شهید سمایی

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس کشور با ‏حضور در منزل شهید غلامرضا سمایی با خانواده این سردار شهید مدافع حرم دیدار کرد.

دیدار سردار کارگر با خانواده شهید سماییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس کشور گفت: پاسداری از خون شهیدان گرانقدرمان، هظیفه ای همگانی است و‏ استقلال و عزت امروز کشورمان در سایه ایثار این شهیدان ‏والامقام به دست آمده است.
سردار بهمن کارگر افزود: کشورمان درسایه ایثار و فداکاری این سرداران و شهدا ایستادگی و مقاومت کرده و این راه امروز به جوانانمان رسیده است.
در این دیدار مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد و بعضی از مسئولان استانی حضور داشتند.
سردار شهید غلامرضا سمایی خادم بارگاه رضوی و از مستشاران نظامی در آبان سال 95 در حلب سوریه در راه دفاع از حرم ولایت به شهادت رسید.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار سردار کارگر با خانواده شهید سمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..