تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری بیش از 6.7 میلیارد ریال زکات در جغتای

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جغتای گفت: از ابتدای امسال 6 میلیارد و 730 میلیون ریال زکات نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع آوری شده است.

جمع آوری بیش از 6.7 میلیارد ریال زکات در جغتایبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رضا مسکنی افزود: یک میلیارد و 173 میلیون ریال زکات واجب و مستحبی جمع آوری شده از کشاورزان و باغداران شهرستان، بین خانواده های ایتام و نیازمندان توزیع شد.
وی گفت: در زمینه زکات غیرنقدی مستحبی نیز 170 درخت میوه توسط خیرین و باغداران به دبیرخانه ستاد زکات این شهرستان اهدا و پلاک کوبی شد.
مسکنی افزود: زکات ثبتی عمرانی نیز بیش از 2 میلیارد و 867 میلیون ریال بود که برای هزینه های عمرانی شامل تکمیل طرح سالن ورزشی روستای محمد آباد، ایجاد دارالقرآن و بازسازی مسجد خاتم الانبیاء (ص) روستای خداشاه و تکمیل بنای مسجد جامع روستای فیض آباد اختصاص یافت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جغتای میزان زکات انتظامی این شهرستان را نیز بیش از 2 میلیارد و 546 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مقدار زکات صرف تکمیل مسجد جامع روستای محمد آباد، ساخت زینبیه روستای راه چمن، طرح های عمرانی روستای قلعه نو، گلدسته مسجد جامع روستاهای گوری و عباس آباد و ساخت خانه بهداشت روستای زمند شده است.
مسکنی گفت: امسال در زمینه فرهنگ سازی زکات 20 عامل افتخاری و مبلغ با این کمیته همکاری کردند و بیش از 100جلسه چهره به چهره در روستاها برگزار شد.
وی افزود: 347 سالمند بالای 80 سال و 60 بیمار زمین گیر در این شهرستان وجود دارند که با توجه به نگهداری مداوم و درمان بیماری آنها هزینه زکات برای این اقشار در اولویت است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری بیش از 6.7 میلیارد ریال زکات در جغتای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..