تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در دیدار وزیر و پیشکسوتان پرسپولیس چه گذشت؟

کد خبر: ۴۴۶۰۴۷

۱۶۹  بازدید

خبرگزاری فارس: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کشورمان عصر امروز در محل این وزارتخانه میزبان تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بود.

در این مراسم که باحضور پیشکسوتان پرسپولیس و آن دسته از بازیکنان قدیمی این تیم که عضو شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس هستند، وزیر ورزش بر لزوم حمایت از پیشکسوتان صحبت کرد.

سلطانی‌فر در این دیدار که در فضای دوستانه برگزار شد در جریان اقدامات انجام‌شده از سوی شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس قرار گرفت و بر لزوم حمایت از پیشکسوتان در همه عرصه ورزشی تأکید کرد.

همچنین پیشکسوتان که در این مراسم حاضر شده بودند از توجه وزیر ورزش به آنها و پیگیری دغدغه آنان تشکر کردند.

در این جلسه هر کدام از پیشکسوتان برای لحظاتی صحبت کرده و نقطه‌نظرات خود را به گوش سلطانی‌فر رساندند.

امیر عابدینی، محمدحسن انصاری‌فرد، حمید درخشان، ضیا عربشاهی، سعید شیرینی، بهروز سلطانی، حمید جاسمیان، محمد دستجردی و... ازجمله حاضران در دیدار با وزیر ورزش بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در دیدار وزیر و پیشکسوتان پرسپولیس چه گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..