تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI)

شرکت آویژه در راستای اهداف توسعه‌ی خود نیاز به تعدادی توسعه دهنده‌ی رابط کاربری (UI) دارد. اگر دانش و تجربه‌ی کافی در طراحی و توسعه‌ی UI/UX دارید شانس خود را امتحان کنید.

برای استخدام در موقعیت شغلی توسعه دهنده‌ی رابط کاربری (UI) باید رنگ‌ها را بشناسید، تایپوگرافی‌ را درک کنید و بر جاوا اسکریپت، jQuery و HTML5  تسلط داشته باشیداگر دانش و تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی توسعه‌ی رابط کاربری را دارید و مایل هستید در محیطی پویا و در کنار حرفه‌ای‌های پلتفرم دات‌نت، کار کنید و علوم روز دنیا را در حوزه‌ی برنامه نویسی از متخصصان این فن بیاموزید، شانس خود را امتحان کنید:

موارد ضروری: تسلط کامل بر HTML5 و CSS3 تسلط کامل بر جاوا اسکریپت و کتابخانه‌های jQuery مسلط به نرم‌افزارهای Photoshop, Illustrator و Dreamweaver درک کامل از محدودیت‌ها و توانایی‌های موبایل و وب آشنا با ساختار استاندارد صفحه‌های وب مهارت در فرایندهای پیاده سازی صفحه‌های وب دید صحیح در زیبایی‌شناسی صفحات وب و دقت در ریزترین جزئیات حداقل دو سال سابقه کار در زمینه طراحی صفحات وب شرایط عمومی: کارت پایان خدمت برای آقایان حضور تمام وقت در دفتر غرب تهران دارای روحیه کار تیمی، خلاق و با پشتکار انتقادپذیری و قبول بازخوردهای تیم و مشارکت با دیگر اعضاء تیم برای سرعت بخشیدن به فرایند انجام پروژه تمام وقت از ۸ تا ۵ بعد از ظهر، محل کار (غرب تهران) یک روز در هفته تعطیل بیمه تامین اجتماعی کلیه مزایای قانون کار شامل: عیدی، پاداش، سنوات

اگر شرایط و موارد لازم برای استخدام در این موقعیت شغلی را دارید و علاقمند هستید، رزومه و اطلاعات تماس خود را به آدرس job[@]avijeh.ir ارسال کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..