تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان انتظار برای «فصل باران‌های موسمی»

فرهنگ > سینما - مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «فصل باران‌های موسمی» روز شنبه چهارم دی ماه برگزار می‌شود. این فیلم مدت هشت سال در انتظار نوبت اکران بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین دیدار با عوامل و اکران افتتاحیه فیلم «فصل باران‌های موسمی» روز شنبه چهارم دی ساعت 20 درموزه سینما برگزار می‌شود.

فیلم «فصل باران‌های موسمی» به کارگردانی مجید برزگر و تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری از ابتدای دی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

این فیلم که سال 1388 ساخته شده است در دولت قبل فرصت نمایش پیدا نکرد و مدت هشت سال در انتظار اکران بود. «فصل باران‌های موسمی» با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است.

57242    




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان انتظار برای «فصل باران‌های موسمی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..