تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت بحرانی دریاچه نمک قم

به گزارش افکارنیوز،

امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات دریاچه حوض سلطان اظهار داشت: موضوع ریز گردها در قم جدی بوده و هشدارهای لازم را داده‌ایم و حتی در مجمع نمایندگان قم دراین‌باره بحث‌هایی شده و پیگیری‌هایی در دست انجام است.

وی بابیان اینکه از وزرای کشاورزی، نیرو و رئیس سازمان محیط‌زیست خواسته‌شده تا جوابی برای کمک به دریاچه حوض سلطان بدهند، افزود: نامه‌نگاری‌هایی در این زمینه انجام‌شده چراکه ما در بحث بیابان و ریز گردها در قم و برخی استان‌های دیگر با مشکل مواجهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی وضعیت دریاچه حوض سلطان را بدتر از وضعیت دریاچه ارومیه دانست و گفت: در آنجا چون صدای اعتراض مردم و مسئولان زیاد بود فریادها به‌جایی رسید ولی در اینجا کسی هنوز به اخطارها توجه ای نمی‌کند، ولی درهرصورت ما در پیگیری هستیم.

امیرآبادی، پساب فاضلاب شهری را یکی از راه‌های رفع مشکل دریاچه حوض سلطان قم ذکر و خاطرنشان کرد: اقداماتی که در استان قم در بخش فاضلاب انجام‌شده نسبت به خیلی از استان‌ها بهتر بوده و تنها در منطقه دو قم اگر فاضلاب کامل شود 50 میلیون مترمکعب فاضلاب خواهیم داشت که می‌تواند علاوه بر تأمین آب واحدهای صنعتی و فضای سبز داخل شهر، کمکی هم به بهبود وضعیت دریاچه حوض سلطان قم باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت بحرانی دریاچه نمک قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..