تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بیش از ۳۷ میلیون نسخه از بازی Super Mario Run در اولین هفته‌ی انتشار

دانلود بیش از ۳۷ میلیون نسخه از بازی Super Mario Run در اولین هفته‌ی انتشار

بازی Super Mario Run روز ۲۵ آذرماه برای پلتفرم موبایل iOS عرضه شد و با ثبت بیش از ۳۷ میلیون دانلود در هفته‌ی اول، شگفتی بزرگی را در میان برنامه‌های این پلتفرم رقم زد. در ادامه‌ی خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Super Mario Run اولین هفته را با صعود در چارت برنامه های iOS آغاز کرد. این بازی که در روز انتشار بیش‌ از ۲/۵ میلیون‌ بار دانلود شده بود، توانست رکورد دانلود روز انتشار بازی Pokemon Go را پشت سر بگذارد.

 

هیدکی یاسودا (Hideki Yasuda) یکی از تحلیلگران موسسه‌ی تحقیقاتی Ace ، مقایسه‌ی دو بازی Pokemon Go و Super Mario Run را اشتباه دانست و در این مورد گفت:

اگر امید دارید که Super Mario Run مانن Pokemon Go پیش برود، آن‌گاه این بازی در ماموریتش شکست می‌خورد. اما باید این طرز فکر را کنار گذاشت، چون دیدگاه تجاری Mario کاملا با Pokemon تفاوت دارد.

Super Mario Run توانست بیش از ۳۷ میلیون دانلود را در هفته‌ی آغازین عرضه‌ی بازی به خود اختصاص بدهد، که از این تعداد، ۱۱ میلیون دانلود متعلق به کاربران آمریکایی بوده است. ۲ میلیون نفر از کاربران کشور انگلستان نیز این عنوان را بر روی گوشی‌های هوشمند خود دانلود کرده‌اند.

 

مطابق آمار به‌دست آمده، کاربران این بازی به طور معمول روزی دو بار Super Mario Run بازی می‌کنند که هر بار تقریبا ۵ دقیقه و نیم، طول می‌کشد. یکی از آمارهای جالبی که در طی این هفته منتشر شده این بود که کاربران تبلتی، وقت بیشتری را نسبت به کاربران اسمارت‌فون‌ها صرف این بازی می‌کنند.

 

Super Mario Run
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بیش از ۳۷ میلیون نسخه از بازی Super Mario Run در اولین هفته‌ی انتشار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..